• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-Eاجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-E

اجاق گاز سفری هیکس مدل BDZ-380-E

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

روشنکردن هیزم در طبیعت گرچه حس خوبی دارد، اما خود این عمل میتوان صدمات جبران ناپذیری به طبیعت وارد کند، به همین دلیل استفاده از اجاق های سفری در زمان مسافرت میتواند جایگزینی مناسب برای استفاده در زمان مسافرت یا کوهنوردی باشد. اجاق سفری با ابعادی بسیار مناسب شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید با همراه داشتن آن در زمان مسافرت راحتی بیشتری را تجربه کنید. با استفاده از این اجاق مسافرتی شما دیگر نیازی به حمل زغال یا جمعآوری چوب و هیزم برای تهیه آتش در زمان سفر برای طبخ غذا نخواهید داشت. این اجاق سفری دارای پایهای تاشو است که در صورتی که شما دیگر نیاز به استفاده از اجاق خود نداشته باشید، میتوایند با جمعکردن آن در ابعادی کوچک راحتی بیشتری در حمل آن داشته باشید. این اجاق سفری دارای پایه مخصوص نگهداری ظروف بر روی شعله است تا ایمنی بیشتری را برای شما در زمان طبخ غذا فراهم کند، به صورتی که از سرخوردن و افتادن ظروف از روی شعله تا حدودی جلوگیری خواهد کرد. یکی از ویژگیهای جالب این اجاق، استفاده از کپسولهای استوانهای به عنوان منبع سوخت و هم گاز بوتان و شهری است، شما میتوایند با استفاده از یک یا دو کپسول از این اجاق استفاده کرده و از طبخ غذا لذت ببرید. به این معنی که علاوه بر قابل حمل بودن آسان در فعالیتهای کوهنوردی حتی در منزل هم قابل استفاده است. از دیگر خصوصیات این محصول، دارا بودن فندک و کلید کم و زیاد کردن شعله است؛ بهاینترتیب با توجه به زمان موردنیاز برای پخت مواد غذایی گوناگون، میتوانید میزان شعله را کم یا زیاد کنید. این اجاق گاز داری 2 شعله (دو شعله مستقل) مجزا می باشد، با توجه به داشتن توری استیل تعبیه شده روی این محصول این امکان را به شما میدهد تا صفحه گریل مجزا (به صورت جدا خریداری شود) و روی توری استیل سوار می کنید و روی آن انواع گوشت و سبزیجات را بهآسانی گریل نمایید. این اجاق گاز سامسونتی داری وسایل جانبی مخصوص (به صورت جدا خریداری شود) برای استفاده بهتر و اسان تر و کاربردی خود می باشد. این اجاق سفری با بهرهگیری از ابعادی مناسب و قابلیتهایی نظیر تاشدن در ابعادی کوچک میتواند انتخابی مناسب باشد. نکته مهم: از نکاتی که باید به آن توجه کنید، استفاده از اجاق در مکانی با تهویهی مناسب است، برای حفظ امنیت اجاق را در فضاهای بسته روشن نکنید.


توضیحات سوخت:

یک: LPG
دو: پروپان - بوتان در کپسولهای 110، 230 و 450 گرمی
سه: ایزوبوتان در کپسولهای استوانه ای 220 گرمی
چهار: G30 / G 30 - G31
پنج: گاز مصرفی G31 PROPANE AT 37 mbar، G30 BUTANE at 28-30mbar


نوع پایه پخش:

مشعل 2 عدد
دو مشعل خوراک
روش احتراق احتراق برقی
زمان احتراق 30000
راندمان احتراق 98٪
دستگاه ایمن وقتی فشار بیش از حد زیاد است گاز متوقف می شود
قدرت خروجی مشعل 1.65kw x 2
مصرف گاز 140 گرم در ساعت


دستورالعمل های مجمع:
قبل از استفاده ، آزمایش نشت گاز را انجام دهید.
لطفا توجه داشته باشید که سیلندر گاز ، شیلنگ و تنظیم کننده از این کاربرد استفاده نمی کنند.


آزمایش نشت گاز:
آزمایش نشت گاز باید قبل از هر بار استفاده در خارج از منزل انجام شود. آزمایش هر وقت از شعله های آتش باز ، جرقه ها یا سیگار دور نگه دارید.
محلول صابون 1. آماده (یک قسمت مایع آبکی) تا بتواند نشت گاز را در اتصالات بررسی کند.
2. مقدار زیادی مخلوط صابون را به مونتاژ تنظیم کننده در رگولاتور ، در تمام طول شلنگ و در اتصالات اجاق گاز (در سمت راست اجاق گاز قرار دهید) اعمال کنید.
3. با دستگیره های کنترل مشعل در قسمت خاموش ، حباب هایی را که سیلندرهای گاز به مونتاژ تنظیم کننده متصل می شوند ، بررسی کنید ، در طول کل شیلنگ و اتصالات. اگر مخلوط صابون شروع به حباب کرد. سیلندر گاز اتصالات قطع شده کانسیلرهایی را که در حال نشت گاز است ، محکم کنید. این روش را با مخلوط صابون تکرار کنید تا دیگر گاز نرسد. هرگز از شعله های آتش برای نشت گاز استفاده نکنید
4- از آنجا که همه نشت گاز پلمپ شده اند ، در بررسی حداقل 5 دقیقه برای مقابله با گازها برای جدا کردن قبل از روشن کردن مشعل ها ، بررسی را در حداقل زمان خود قرار دهید.


نکات ایمنی:
برای امنیت تو اگر بو گاز می اید، سعی نکنید دستگاه را روشن کنید. بو باید از بین ببرید
دستگاه را از منبع گاز جدا کنید.
بنزین یا مایعات قابل اشتعال دیگر را در مجاورت این وسیله یا لوازم خانگی استفاده نکنید.


هشدار:
فقط برای استفاده خارج از منزل ، در منازل (چادر ، کاروان ، ماشین یا خانه) یا در هر مکان بدون پوشش کار نکنید.
تمام وسایل سوزاندن گاز اکسیژن مصرف می کنند. این آپولیشن از اکسیژن موجود در هوا استفاده می کند و ممکن است CO تولید کند
(کربن مونوکسید) که یک گاز بی رنگ و بی بو است که می تواند شما را بکشد. تهویه کافی برای جلوگیری از تهدید شما باید فراهم شود. مطمئن باشید که محلی که در آن از این دستگاه استفاده شده است به طور صحیح تهویه می شود.
به عنوان بخاری در فضا از آن استفاده نکنید.
اجاق گاز را هنگامی که گرمه یا در استفاده از اجاق گاز رها نکنید. فقط بزرگسالان می توانند از این اجاق گاز استفاده کنند. کودکان و حیوانات خانگی را در یک فاصله مطمئن نگه دارید.


توضیحات دستگیره:

استفاده از تکنولوژی ترکیبی در ساخت (بدنه محکم، مقاوم در برابر ضربه و دوام بالا)
جنس بدنه ورق فولادی ضدزنگ
ضخامت مواد بدنه 0.45 میلی متر


سایر توضیحات:

ارتفاع اجاق در حالت باز بودن پایه ها به 33 سانتیمتر می رسد.
همراه اجاق گاز یک مبدل نیز موجود می باشد برای استفاده از انواع کپسول های سفری
مجهز به صفحه محافظ باد تا شونده در پشت اجاق
بدون صفحه گریل (جدا خریداری شود)
دارای پایه های دوگانه تاشونده مخصوص
دارای قابلیت حمل و بسته شدن به صورت کیف سامسونت
دارای دسته برای حمل آسان
استفاده از استیل ضد زنگ با کیفیت بسیار بالا و با دوام زیاد
دارای دو شعله مجزا
دارای پایه نگهدارنده ظروف روی شعله
قابلیت تنظیم شدت شعله اجاق
تاشو برای استفاده آسان در فضای باز ، برای پیک نیک ، RV ، کمپینگ ،
اندازه باز: 52x42x25cm
اندازه تاشو: 53x34x24cm
دارای توری استیل جهت گذاشتن انواع قابلمه و صفحه گریل به صورت مجزا (جدا خریداری شود)
جداسازی و شستشوی آسان توری
قابل استفاده با کپسول گاز بوتان و گاز شهری
مناسب برای سفر ، پیک نیک و کوهنوردی
قابل استفاده برای پخت و پز یا گرم کردن غذاها
مناسب برای استفاده در فضای باز
دارای فندک الکتریکی از نوع پیزو
سیستم جرقه زنی اتوماتیک
قابلیت تنظیم شدت شعله اجاق


بسته بندی:
اجاق گاز 2 مشعل 1 عدد
توری استیل 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×