• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61

هندزفری هوشمند خودرو سوایی مدل S-61

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(روشن کردن خودکار و صرفه جویی در انرژی): اگر می خواهید دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید، فقط باید هر چیزی که در اطراف است را تکان دهید (مانند بستن درب ماشین) که می تواند S-61 را به حالت فعال بیدار کند و تلفن شما را به طور خودکار وصل می کند. اگر هیچ تلفن همراهی در 180 ثانیه وصل نشود، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. این بدان معناست که اگر فراموش کنید S-61 را هنگام خروج از ماشین خاموش کنید، هنگامی که اتصال بلوتوث در دسترس نباشد، به طور خودکار خاموش می شود و باعث صرفه جویی در مصرف برق و تضمین ایمنی می شود.
(هندزفری و از خود محافظت کنید): اگر میخواهید با S-61 بدون فشار دادن تلفن خود تماس تلفنی برقرار کنید، لطفاً با فشار کوتاه دکمه فرمان صوتی، دستورات صوتی تلفن همراه خود را (مانند SIRI) فعال کنید. بگویید (CALL XX) سپس می توانید شماره مورد نظر خود را شماره گیری کنید. رانندگی خود را ایمن کنید و همچنین قوانین ترافیک را در برخی ایالت ها رعایت کنید
(کاربرد ساده): بلندگو را به آفتابگیر متصل کنید، بلوتوث تلفن همراه دستگاه ما را بیابید و آن را وصل کنید، سپس می توانید با گفتن (بله) یا فشار دادن دکمه پاسخ، از S-61 خود برای پاسخ به تماس های تلفنی دریافتی استفاده کنید. برای رد تماسی که نمی خواهید داشته باشید، (نه) بگویید
(هیچ تماسی را از دست نخواهید داد): چند منظوره پیشرفته برای اتصال همزمان به 2 دستگاه بلوتوث، به عنوان مثال اگر یک کار و یک تلفن شخصی حمل می کنید، می توانید S-61 خود را همزمان وصل کنید و اراده کنید. هیچ تماس مهمی را از دست ندهید
(موسیقی یا جیپیاس را پخش کنید): کیفیت صدای S-61 را بهبود بخشیدهایم، صدا بلندتر و واضحتر از صدای قدیمی است، میتوانید موسیقی یا GPS را از طریق آن پخش کنید، راحتی زیادی برای رانندگی و زمان استراحت شما دارد.

 

خصوصیات:
- با بلندگوی داخل خودرو بلوتوث SOAIY S-61 با خیال راحت و قانونی تماس بگیرید
با بلندگوی داخل ماشین بلوتوث SOAIY S-61 چشم خود را به جاده و دستان خود را روی چرخ نگه دارید. آن را با تلفن همراه خود جفت کنید و آن تماس مهم را بدون به خطر انداختن ایمنی برقرار کنید. در طول این ساعات در جاده، بین خطوط و در چارچوب قانون بمانید و با دوستان و خانواده خود تماس بگیرید. از دستورات صوتی برای ارسال پیامک، شام یا دریافت مسیرهای مقصد با خیال راحت و بدون بلیط یا تصادف پرهزینه استفاده کنید.
- توجه: اگر به طور مداوم «روشن، خاموش کردن» را می شنوید، لطفاً خودتان بلوتوث خود را روی تلفن همراه وصل کنید. ممنون به خاطر این که قضیه را درک می کنید
- سازگار برای: تمام آیفون های اپل، سامسونگ، اچ تی سی، تلفن همراه موتورولا و سایر دستگاه های بلوتوث.
اعلان جفتسازی پس از روشن شدن، کلید پاسخ قرمز و آبی چشمک میزند، در 150 ثانیه به صورت خودکار با تلفن همراهی که بلوتوث را فعال کرده است جفت میشود و پس از جفتسازی موفقیت آمیز صدای هشدار میدهد. در صورت نیاز به رمز عبور، لطفاً 0000 را وارد کنید.
وقتی شماره را از دستگاه می شنوید، اگر می خواهید به تماس پاسخ دهید، فقط باید بله بگویید، می توانید یک تماس تلفنی را بدون هندز دریافت کنید. اگر نمیخواهید به این تماس ورودی پاسخ دهید، فقط «نه» بگویید تا تماسی را رد کنید.
- روشن کردن برق از حالت ایستاده:
در مدل Standby (نرم خاموش)، اگر میخواهید دستگاه را مجدداً راهاندازی کنید، فقط باید هر چیزی که در نزدیکی شماست را تکان دهید (مانند بستن درب ماشین) که میتواند S-61 را به حالت فعال بیدار کند.
- هشدار باتری کم: نشانگر قرمز هر 3 ثانیه سه بار به سرعت چشمک می زند.


اطلاعات فنی:
نام تجاری SOAIY
فناوری اتصال بلوتوث
استاندارد ارتباط بی سیم بلوتوث
دستگاه های سازگار گوشی های هوشمند

 

اقلام همراه:
1 عدد بلندگوی هندزفری ماشین
1 عدد شارژر ماشین
1 عدد کابل USB
1 عدد دفترچه راهنما

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×