• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60

هندزفری هوشمند خودرو جبرا مدل 100-49000001-60

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- ساده ترین بلندگوی خودرو در بازار تا به امروز، Jabra DRIVE دارای سبکی است و استفاده از آن آسان و بصری است. این می تواند همزمان به دو دستگاه تلفن همراه متصل شود و نیازی به تنظیم ندارد و به رانندگان و مسافران این امکان را می دهد تا در هنگام رانندگی با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و قوانین رانندگی بدون دست را رعایت کنند. همچنین دارای یک سیستم هدایت صوتی است که سطح باتری و اتصال بلوتوث را اعلام میکند، در حالی که دکمههای کنترلی بزرگ برای تنظیم صدا و روشن/خاموش باعث میشود تا کار بهخوبی انجام شود. با مکالمه طولانی و زمان آماده به کار، Jabra DRIVE به عمر باتری کافی مجهز شده است تا حتی در طولانی ترین رفت و آمد یا سفرهای جاده ای دوام بیاورد.
- بلندگوی داخل خودرو Jabra DRIVE هر دو با کاربری آسان و شهودی به حداکثر دو دستگاه تلفن همراه در یک زمان متصل می شود و نیازی به تنظیم ندارد و به رانندگان و مسافران امکان می دهد بدون به خطر انداختن ایمنی، مکالمات تلفنی داخل خودرو داشته باشند. Jabra DRIVE همچنین دارای فناوری A2DP است که به شما امکان می دهد موسیقی را از یک گوشی هوشمند یا پخش کننده MP3 دارای بلوتوث پخش کنید، به دستورالعمل های برنامه های GPS خود گوش دهید و موارد دیگر.
Jabra DRIVE جمع و جور برای دسترسی آسان به گیره شما می چسبد (تصویر بزرگتر را ببینید؛ همچنین تصویر شماتیک همه کنترل ها را ببینید). از مکالمات تلفنی داخل ماشین بدون به خطر انداختن ایمنی لذت ببرید. 
- Jabra DRIVE بسیار ساده است و نیازی به تنظیم ندارد - کار با آن بسیار آسان است، احتمالاً لازم نیست برای یافتن نحوه استفاده از آن به کتابچه راهنمای آن نگاه کنید. هنگامی که برای اولین بار آن را با تلفن همراه خود جفت می کنید، راهنمایی صوتی با شما صحبت می کند. پس از آن، فقط آن را روی آفتابگیر خود بچسبانید و هر زمان که وارد ماشین شوید به طور خودکار متصل می شود.
- سپس می توانید آزادانه با تلفن همراه خود صحبت کنید، چشمان خود را به جاده و دستان خود را روی چرخ قرار دهید. با Jabra DRIVE، حتی نیازی به زحمت کشیدن گوشی خود در هنگام زنگ خوردن ندارید. هر زمان که در جاده هستید، همیشه در دسترس شماست - کافیست دکمه بزرگ و دوستانه بلندگوی داخل ماشین را فشار دهید تا پاسخ دهید و از مکالمه بدون هندز شفاف لذت ببرید.

 

ویژگی ها:
صدای شفاف با اکو و حذف نویز (DSP)
قابلیت چند منظوره به دو دستگاه بلوتوث به طور همزمان متصل می شود
پخش جریانی موسیقی، پادکست ها و مسیرهای GPS از طریق نمایه صوتی بلوتوث A2DP (نیاز به دستگاه سازگار است)
راهنمای صوتی سطح باتری و وضعیت اتصال بلوتوث را اعلام می کند
ویژگیهای تماس: پاسخ/پایان دادن به تماسها، بیصدا کردن، رد تماسx، شماره گیری مجدد آخرین شمارهx، جفت شدن خودکار و خاموش شدن خودکار (xبسته به تلفن)
تنظیم خودکار صدا
جداسازی خودکار به تلفن همراه
دکمه های کنترلی اختصاصی
تا 20 ساعت مکالمه و 30 روز زمان آماده به کار
بلوتوث 3.0 (سازگار با دستگاه های جانبی قدیمی دارای بلوتوث)
 

خصوصیات:
- راهنمای صوتی
- هشدار صوتی اتصال:
وقتی Jabra DRIVE با موفقیت با تلفن شما ارتباط برقرار کرد و آماده استفاده شد، راهنمای صوتی Jabra می گوید متصل است.
- هشدار صدای کم باتری:
هنگامی که بلندگو کمتر از 30 دقیقه باتری داشته باشد، راهنمای صوتی Jabra می گوید باتری کم است. این پیام با فاصله ده دقیقه تکرار می شود.
 

اطلاعات فنی:
ویژگی های ویژه میکروفون داخلی
برند جبرا
فناوری اتصال بلوتوث
رابط دستگاه ورودی بلوتوث، USB
منبع تغذیه باتری
مواد پلاستیک
سبک درایو
ابعاد اقلام LxWxH 5.6 x 1.8 x 10 سانتی متر
وزن مورد 0.1 کیلوگرم

 

اقلام همراه:

بلندگو Jabra DRIVE، 
کابل USB 
شارژر داخل خودرو 
گیره
راهنمای شروع سریع

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×