• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
بخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12Vبخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12V

بخاری فندکی خودرو مدل XF-D5002-12V

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

بخاری یا فن فوراً گرما یا هوای خنک را می دمد تا در عرض چند ثانیه ماشین شما را گرم یا خنک کند. برای سرعت بخشیدن به یخ زدایی و یخ زدایی مفید است.
سه خروجی هوا، خروجی هوا در مقیاس بزرگ، سریع و گرم، کارآمد و راحت
دریچه های با دمای بالا دریچه های گرمایش الکتریکی علمی، گرمایش سریع نیمه سرعت، گرمایش آسان
براکت چرخشی 360 درجه، طراحی چرخشی، آزادانه قابل تنظیم، راحت و کاربردی است.
طراحی انسانی، با تصفیه هوا، حفاظت از محیط زیست و عملی، سر و صدای کم، صرفه جویی در انرژی.
حفاظت در برابر گرمای بیش از حد، سوئیچ حرارتی، بدون شعله باز، بدون آسیب به باتری، ایمن و قابل اعتماد.
سیم مسی پررنگ و بلند کابل مسی پررنگ و بلند، بدنه گرمایشی با راندمان بالا، بدون آسیب به باتری، گرم نبودن خط، بدون خطر پنهان برای خط خودرو
استفاده آسان، فقط آن را به سوکت فندک خود وصل کنید و روی حرارت یا فن قرار دهید. (مطمئن شوید که ماشین شما دارای پورت فندکی است).
 

خصوصیات:
(دید رانندگی شفاف) این بخاری قابل حمل خودرو برای تمیز کردن سریع یخ زدگی، مه، غبار روی شیشه جلو خودرو طراحی شده است و ایمنی رانندگی شما را تضمین می کند.
(گرمایش سریع) طراحی جدید با عملکرد بالا گرمایش سریع را تضمین می کند. گرم نگه داشتن در هوای سرد، در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کند. همچنین می تواند به عنوان یک فن برای خنک کردن خودرو در تابستان استفاده شود.
(کاربرد آسان) فقط وصل کنید، اندازه این بخاری ماشین 15x11x7.5 سانتی متر (LxWxH) است، پایه را می توان با استفاده از پیچ (در بسته) یا نوار چسب (بسته) نصب کرد. شامل)، فقط آن را به فندک ماشین خود وصل کنید و آن را روشن کنید، تنظیم 360 درجه، بسیار راحت و آسان برای استفاده.
(استفاده طولانی مدت) بخاری عملی دارای گرمایش خودکار، حفاظت از گرمای بیش از حد، سوئیچ حرارتی و طراحی کاربر پسند است که با مصرف کم باعث صرفه جویی در انرژی می شود.
(نکته مهم) اگر قدرت نمی تواند به 800 وات برسد، نه به دلیل محصول، بلکه به دلیل کمبود جریان باتری. اگر جریان کم باشد، توان به حداکثر توان نمی رسد. بنابراین باید باتری را بالای 45AH عوض کنید. هرچه قدرت بزرگتر باشد، قدرت بیشتر است. وقتی باتری کاملاً شارژ شود، می تواند به اوج برسد.
امکانات:
ساخته شده با مواد ABS، این بخاری چیزی نیست که به راحتی بشکند
این بخاری از گاز استفاده نمی کند، فقط انرژی دینام را به کارآمدترین راه برای گرم ماندن می کند.
دیمستر خودرو می تواند به سرعت مه شیشه ماشین را حل کند. به سرعت هوا را گرم می کند یا به عنوان یک فن برای خنک کردن شما در تابستان استفاده می شود.
می تواند به سرعت در عرض 30 ثانیه گرم شود، طراحی اتلاف گرما کارآمد، زمستان شما را گرم می کند، بنابراین می توانید با خیال راحت و راحت در جاده بروید و به مقصد برسید


مشخصات فنی:
جنس: پلاستیک ABS
رنگ: خاکستری
ولتاژ: 12 ولت
توان مصرفی: 150 وات
طول کابل تقریبا 1.6 متر / 62.99 اینچ
عملکرد: از بین بردن مه، یخ زدایی، هوای خنک، هوای گرم
حالت ها: هوای گرم، باد طبیعی دو حالت برای تغییر به دلخواه.
کاربرد: همه مدل های ماشین
 

لطفا توجه داشته باشید:
1. برای گرم کردن در هوای سرد عالی است، اما دما بالا نیست، فقط برای بخش کوچکی مناسب است، از درک شما متشکرم
2. زاویه آن را می توان با توجه به ترجیح شما تنظیم کرد، زیرا دارای پایه کج یا چرخان است. علاوه بر این، دارای پایه نصب زاویه قابل تنظیم است.
3. لطفاً خطای 1-3 سانتی متری را به دلیل اندازه گیری دستی مجاز کنید. ممنون به خاطر این که قضیه را درک می کنید.

 

روش استفاده:

نصب آسان:
پاک کننده هوای منفی یون را می توان آن را به سوکت سیگار 12 ولتی خودرو وصل کرد و روشن کرد
پایه دم کن خودرو را می توان روی تشک ضد لغزش قرار داد و یا با چسب دو طرفه نصب کرد.
 

اقلام همراه:

1 عدد فن بخاری ماشین 
1 عدد نوار چسب
2 عدد پیچ

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×